Bootcamp Content Marketing

Crash Course - (Digitale) Skill, Tools & Mindset: aan de slag via de Startup methode met contentmarketing.



Vragen en onderwerpen:

  • De formulering van de contentstrategie; werken met tools die je hierbij kunt inzetten.
  • De contentcreatie.
  • De contentdistibutie en accountability.
  • Welke handvatten en tools zijn er allemaal en hoe werken deze?
  • Welke handvatten en tools hebben we voor onze organisatie nodig?
  • Hoe kunnen we ons team erin mee te nemen?
  • Hoe kunnen we met deze tools onze contentstrategie realiseren?

Wat we beloven:

  • Het kunnen vertalen van de strategie naar werkbare content.
  • Kennis van de nieuwste trends op gebied van contentmarketing.
  • Begrijpen en kunnen toepassen van nieuwste digitale skills & tools.
  • De opgedane kennis zal niet alleen de deelnemer ten goede komen, maar ook het team waar de deelnemer in werkt. 

De bootcamp sluit inhoudelijk aan op de Masterclass Content Marketing van de UvA. De bootcamp kan los gevolgd worden of in aansluiting op de masterclass.

Voor wie?

Dit programma is bedoeld voor iedereen die (mede) verantwoordelijk is voor contentmarketing binnen zijn organisatie. Het kan gaan om personen in diverse functies zoals: corporate communicatie, marketingcommunciatie, online, product- en marketingmanagement. Het is ook mogelijk om met een team deel te nemen. 

Praktische informatie

Data

7 & 8 februari 2018
of
19 & 20 april 2018

Tijden

09:00 - 17:00 uur

Locatie

B-Amsterdam
Johan Huizingalaan 763A
1066 VH Amsterdam

Kosten

€ 1.295 (inclusief catering en diverse digitale studiematerialen).

Leden van de Stichting Leerstoel Content Marketing en deelnemers van de Masterclass Content Marketing krijgen € 400 korting en betalen € 895 en leden van de AUV krijgen € 300 korting en betalen € 995 (kortingen kunnen niet gecombineerd worden).
Het cursusgeld is vrijgesteld van BTW. Gezien het intensieve en interactieve karakter van de bootcamp is er maximaal plaats voor 25 deelnemers.

Certificaat

Deelnemers ontvangen een waardevol certificaat van deelname vanuit de Universiteit van Amsterdam i.s.m. The Talent Institute.

Docenten

De Bootcamp wordt begeleid door prof. dr. Ed Peelen (bijzonder hoogleraar contentmarketing UvA) en Experts We Empower Innovators. We gaan onder leiding van diverse lead experts aan de slag met tal van tools.


Type
Contractonderwijs
Vorm
Kortlopend
Toelatingseisen
Vooropleiding nodig
Voertaal
Nederlands
Start
Februari

Gepubliceerd door  Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen