Executive programme Bootcamp Content Marketing

Het bootcamp programma is gezamenlijk ontwikkeld door The Talent Institute, gelieerd aan Startupbootcamp en de Amsterdam Graduate School van de UvA.


Banner BCM

Crash Course - (Digitale) Skill, Tools & Mindset

Het bootcamp programma is gezamenlijk ontwikkeld door The Talent Institute, gelieerd aan Startupbootcamp en de Amsterdam Advanced Graduate School van de UvA. 

Door de razendsnelle ontwikkeling van technologie verandert de wereld om ons heen sneller dan ooit te voor. Dit heeft ook gevolgen voor de manier waarop bedrijven communiceren met hun klanten. Bijvoorbeeld de nieuwe kanalen, de methodieken, maar ook de nieuwe tools die beschikbaar zijn voor contentcreatie. Dit is de reden dat de UvA in samenwerking met The Talent Institute een Bootcamp heeft ontwikkeld die de deelnemer de (Digitale) Skills, Tools & Mindset leert voor Content Marketing in deze dynamische tijd. 

De Bootcamp bestaat uit 3 modules waarbij de deelnemer in staat wordt gesteld om een contentstrategie te vertalen naar concrete content. Tijdens 3 interactieve dagen leert de deelnemer de nieuwste skills & tools die volledig zijn afgestemd op de huidige (digitale) ontwikkelingen en de vraag uit de markt.

De bootcamp sluit inhoudelijk volledig aan op de Masterclass Content Marketing. De bootcamp kan los gevolgd worden of in aansluiting op de Masterclass.


Type
Contractonderwijs
Vorm
Kortlopend
Toelatingseisen
Vooropleiding nodig
Voertaal
Nederlands
Start
April

Gepubliceerd door  Faculteit der Maatschappij- en Gedragswetenschappen